Πράξη (4)
Η γαλήνη και η αγαλλίαση, στις οποίες Εγώ αναφέρομαι σήμερα, δεν έχουν σχέση με αυτές που εσύ πιστεύεις και κατανοείς. Παλιά, σκεφτόσουν ότι η γαλήνη και η αγαλλίαση σήμαιναν να είσαι ευτυχισμένος όλη την ημέρα, την απουσία ασθένειας ή ατυχίας στην οικογένειά σου, να είσαι πάντα ευχαριστημένος στην καρδιά σου, χωρίς να αισθάνεσαι θλίψη, και μια απερίγραπτη χαρά μέσα σου, ανεξάρτητα από την έκταση της δικής σου ζωής. Κι αυτό, πέρα από την αύξηση στον μισθό σου και την πρόσφατη είσοδο του γιου σου στο πανεπιστήμιο. Με αυτά τα πράγματα κατά νου, προσευχόσουν στον Θεό και, είδες ότι η χάρη του Θεού ήταν τόσο μεγάλη ώστε χάρηκες πραγματικά και χαμογελούσες πλατιά, και ευχαριστούσες συνεχώς τον Θεό. Αυτή η γαλήνη και η αγαλλίαση δεν είναι αληθινή γαλήνη και αγαλλίαση που οφείλονται στην παρουσία του Αγίου Πνεύματος. Μάλλον είναι η γαλήνη και η αγαλλίαση που οφείλονται στην ικανοποίηση της σάρκας σου. Πρέπει να κατανοείς σε ποια εποχή βρίσκεσαι σήμερα.
Τώρα δεν είσαι στην Εποχή της Χάριτος, και δεν είναι πλέον ο καιρός όπου επιδιώκεις να γεμίσεις την κοιλιά σου με ψωμί. Μπορεί να χαίρεσαι υπερβολικά επειδή όλα πάνε καλά με την οικογένειά σου, αλλά η ζωή σου πνέει τα λοίσθια — κι έτσι, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη αγαλλίαση νιώθεις, το Άγιο Πνεύμα δεν είναι μαζί σου. Για να έχεις την παρουσία του Αγίου Πνεύματος είναι απλό: κάνε ό,τι οφείλεις να κάνεις σωστά, εκπλήρωσε το καθήκον και τον ρόλο του ανθρώπου καλά, φρόντισε να εφοδιαστείς με ό,τι χρειάζεσαι και αντιστάθμισε τα μειονεκτήματά σου. Εάν φέρεις συνέχεια ένα φορτίο για την ίδια τη ζωή σου, και είσαι ευτυχής, επειδή έχεις αντιληφθεί μια αλήθεια ή έχεις κατανοήσει το σημερινό έργο του Θεού, τότε έχεις πραγματικά την παρουσία του Αγίου Πνεύματος. Ή, εάν κάτι φορές σε κυριεύει το άγχος επειδή συναντάς κάτι που δεν γνωρίζεις πώς να το βιώσεις ή επειδή δεν μπορείς να αντιληφθείς μια αλήθεια που μαθαίνεις σε συναναστροφή — αυτό αποδεικνύει ότι το Άγιο Πνεύμα είναι μαζί σου. Αυτό είναι μια κοινή κατάσταση στην εμπειρία της ζωής. Πρέπει να κατανοείς τη διαφορά μεταξύ του να έχεις την παρουσία του Αγίου Πνεύματος και του να μην έχεις την παρουσία του Αγίου Πνεύματος, και η άποψή σου γι’ αυτό το θέμα δεν πρέπει να είναι υπεραπλουστευμένη.
Προηγουμένως, ειπώθηκε ότι το να έχεις την παρουσία του Αγίου Πνεύματος και το να έχεις το έργο του Αγίου Πνεύματος διαφέρουν. Η συνηθισμένη κατάσταση όταν έχεις την παρουσία του Αγίου Πνεύματος εκδηλώνεται όταν έχεις κανονικές σκέψεις, κανονικό ορθολογισμό και κανονική ανθρώπινη φύση. Ο χαρακτήρας ενός ατόμου θα παραμείνει ως έχει, αλλά μέσα του θα κυριαρχεί γαλήνη, και εξωτερικά θα έχει την ευπρέπεια ενός αγίου. Αυτό θα συμβεί όταν το Άγιο Πνεύμα είναι μαζί του. Όταν το Άγιο Πνεύμα είναι μαζί τους, οι άνθρωποι έχουν κανονικές σκέψεις. Όταν πεινούν θέλουν να φάνε, όταν διψούν θέλουν να πιούν νερό ... αυτές οι εκδηλώσεις της κανονικής ανθρώπινης φύσης δεν είναι η διαφώτιση του Αγίου Πνεύματος, είναι οι κανονικές σκέψεις των ανθρώπων και η κανονική κατάσταση όταν είναι παρόν το Άγιο Πνεύμα. Κάποιοι άνθρωποι πιστεύουν εσφαλμένα ότι όσοι έχουν την παρουσία του Αγίου Πνεύματος δεν γνωρίζουν καμία πείνα, δεν νιώθουν καμία κούραση και φαίνονται να μην συλλογίζονται την οικογένεια, γιατί έχουν σχεδόν διαχωριστεί από τη σάρκα. Στην πραγματικότητα, όσο περισσότερο είναι με τους ανθρώπους το Άγιο Πνεύμα, τόσο πιο κανονικοί είναι. Ξέρουν πώς να υποφέρουν και να εγκαταλείπουν πράγματα για τον Θεό, να αναλώνονται οι ίδιοι για τον Θεό και να είναι πιστοί στον Θεό· επιπλέον, ξέρουν πώς να τρώνε και να ενδύονται. Με άλλα λόγια, δεν έχουν χάσει τίποτα από την κανονική ανθρώπινη φύση που θα έπρεπε ο άνθρωπος να έχει, και διαθέτουν, αντ’ αυτού, έναν ιδιαίτερο ορθολογισμό. Μερικές φορές, όταν διαβάζουν τα λόγια του Θεού και συλλογίζονται το έργο του Θεού, και υπάρχει πίστη στην καρδιά τους και είναι πρόθυμοι να επιδιώξουν την αλήθεια. Φυσικά, το έργο του Αγίου Πνεύματος βασίζεται πάνω σ’ αυτό. Εάν οι άνθρωποι δεν έχουν κανονικές σκέψεις, τότε δεν διαθέτουν διόλου ορθολογισμό, πράγμα το οποίο δεν είναι φυσιολογικό. Όταν οι άνθρωποι έχουν κανονικές σκέψεις και το Άγιο Πνεύμα είναι μαζί τους, κατέχουν αναπόφευκτα τον ορθολογισμό ενός κανονικού ανθρώπου, που σημαίνει ότι η κατάστασή τους είναι φυσιολογική. Όταν βιώνει κανείς το έργο του Θεού, υπάρχουν συγκεκριμένες στιγμές για το έργο του Αγίου Πνεύματος, ενώ το Άγιο Πνεύμα είναι παρόν ανά πάσα στιγμή. Εφόσον ο ορθολογισμός των ανθρώπων και οι σκέψεις τους είναι κανονικά, κι εφόσον η κατάστασή τους είναι κανονική, τότε το Άγιο Πνεύμα είναι σίγουρα μαζί τους. Όταν ο ορθολογισμός και οι σκέψεις των ανθρώπων δεν είναι κανονικές, τότε η ανθρώπινη φύση τους δεν είναι κανονική. Εάν, αυτή τη στιγμή, το έργο του Αγίου Πνεύματος βρίσκεται εντός σου, τότε και το Άγιο Πνεύμα θα είναι σίγουρα μαζί σου. Αλλά αν το Άγιο Πνεύμα είναι μαζί σου, δεν θα βρίσκεται απαραίτητα και το έργο του Αγίου Πνεύματος εντός σου, γιατί το Άγιο Πνεύμα εργάζεται σε ειδικές περιόδους. Η παρουσία του Αγίου Πνεύματος μπορεί απλώς να διατηρεί τον κανονικό τρόπο ζωής των ανθρώπων, αλλά το Άγιο Πνεύμα εργάζεται μόνο σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους. Παραδείγματος χάριν, αν είσαι ένας ηγέτης ή ένας εργάτης, όταν ποτίζεις και παρέχεις τροφή για την εκκλησία, το Άγιο Πνεύμα θα σε διαφωτίσει με κάποια λόγια που είναι εποικοδομητικά για κάποιους και μπορούν να επιλύσουν κάποια πρακτικά προβλήματα των αδελφών σου - τότε εργάζεται το Άγιο Πνεύμα. Μερικές φορές, τρως και πίνεις τα λόγια του Θεού και το Άγιο Πνεύμα σε διαφωτίζει με κάποια λόγια, και νιώθεις ιδιαίτερα ικανός να τα υποστηρίξεις έναντι των δικών σου εμπειριών, δίνοντάς σου βαθύτερη γνώση για τη δική σου κατάσταση. Και αυτό αποτελεί επίσης έργο του Αγίου Πνεύματος. Μερικές φορές, όσο Εγώ μιλάω εσείς ακούτε και είστε σε θέση να συγκρίνετε τη δική σας κατάσταση απέναντι στα λόγια Μου, και μερικές φορές, έχετε νιώσει συγκίνηση ή έμπνευση· όλο αυτό αποτελεί έργο του Αγίου Πνεύματος. Κάποιοι άνθρωποι λένε ότι το Άγιο Πνεύμα εργάζεται εντός τους συνεχώς. Αυτό είναι αδύνατον. Αν έλεγαν ότι το Άγιο Πνεύμα είναι πάντα μαζί τους, αυτό θα ήταν ρεαλιστικό. Αν έλεγαν ότι η σκέψη και η λογική τους είναι κανονικές συνεχώς, επίσης θα ήταν ρεαλιστικό και θα έδειχνε ότι το Άγιο Πνεύμα είναι μαζί τους. Αν λένε ότι το Άγιο Πνεύμα εργάζεται συνεχώς μέσα τους, ότι ο Θεός τούς διαφωτίζει και το Άγιο Πνεύμα τούς αγγίζει συνεχώς και κερδίζουν νέες γνώσεις συνεχώς, τότε αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Είναι εξαιρετικά υπερφυσικό! Πέρα από κάθε αμφιβολία, αυτοί οι άνθρωποι είναι σατανικά πνεύματα! Ακόμη κι όταν το Πνεύμα του Θεού εισέρχεται στη σάρκα, υπάρχουν στιγμές που πρέπει να φάει και να αναπαυθεί — για να μην μιλήσουμε για τον άνθρωπο. Εκείνοι που διακατέχονται από σατανικά πνεύματα, φαίνεται ότι είναι απαλλαγμένοι από το συναίσθημα και την αδυναμία της σάρκας. Είναι σε θέση να απαρνηθούν και να εγκαταλείψουν τα πάντα, είναι ικανοί να υπομείνουν μαρτύρια και δεν νιώθουν την παραμικρή κόπωση, σαν να έχουν υπερβεί τη σάρκα. Δεν είναι άραγε αυτό εξαιρετικά υπερφυσικό; Το έργο του σατανικού πνεύματος είναι υπερφυσικό, και αυτά τα πράγματα είναι ανέφικτα για τον άνθρωπο. Όσοι έχουν έλλειψη ικανότητας διάκρισης νιώθουν φθόνο όταν βλέπουν αυτούς τους ανθρώπους, και λένε ότι έχουν τόσο σθένος στην πεποίθησή τους στον Θεό και ότι έχουν μεγάλη πίστη ώστε δεν είναι ποτέ αδύναμοι. Στην πραγματικότητα, έτσι εκδηλώνεται το έργο του σατανικού πνεύματος. Κι αυτό επειδή οι κανονικοί άνθρωποι αναπόφευκτα έχουν ανθρώπινες αδυναμίες. Αυτή είναι η κανονική κατάσταση όσων κατέχουν το Άγιο Πνεύμα.
Τι σημαίνει να στέκεσαι ακλόνητος στη μαρτυρία σου; Κάποιοι άνθρωποι λένε ότι απλώς ακολουθούν κατ’ αυτόν τον τρόπο και δεν ενδιαφέρονται για το αν είναι ικανοί να κερδίσουν τη ζωή· δεν επιδιώκουν τη ζωή, αλλά ούτε και γυρνούν πίσω. Αναγνωρίζουν μόνο ότι αυτό το στάδιο του έργου επιτελείται από τον Θεό. Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά, δεν έχουν αποτύχει στη μαρτυρία τους; Τέτοιοι άνθρωποι δεν γίνονται καν μάρτυρες της κατάκτησής τους. Αυτοί που έχουν κατακτηθεί, ακολουθούν, ανεξάρτητα από οτιδήποτε άλλο, και είναι σε θέση να επιδιώξουν τη ζωή. Δεν πιστεύουν μόνο στον πρακτικό Θεό, αλλά γνωρίζουν επίσης πώς να ακολουθούν όλα τα σχέδια του Θεού. Έτσι είναι όσοι γίνονται μάρτυρες. Όσοι δεν γίνονται μάρτυρες, δεν έχουν ποτέ επιδιώξει τη ζωή, και συνεχίζουν να ακολουθούν άσκοπα. Μπορείς να ακολουθείς, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχεις κατακτηθεί, γιατί δεν γνωρίζεις τίποτα για το έργο του Θεού σήμερα. Η κατάκτησή σου γίνεται υπό όρους. Δεν έχουν κατακτηθεί όλοι όσοι ακολουθούν, γιατί στην καρδιά σου δεν κατανοείς διόλου γιατί πρέπει να ακολουθήσεις τον Θεό του σήμερα, ούτε γνωρίζεις πώς τα κατάφερες μέχρι σήμερα, ποιος σε έχει στηρίξει μέχρι σήμερα. Κάποιοι άνθρωποι που πιστεύουν στον Θεό, είναι όλη την ημέρα σε σύγχυση. Επομένως, το να ακολουθείς δεν σημαίνει απαραίτητα ότι γίνεσαι μάρτυρας. Τι ακριβώς είναι η αληθινή μαρτυρία; Η μαρτυρία, για την οποία γίνεται λόγος εδώ, είναι διττή: από τη μία, είναι μαρτυρία για το ότι έχεις κατακτηθεί, και από την άλλη, είναι μαρτυρία για το ότι έχεις τελειωθεί (η οποία, φυσικά, είναι μαρτυρία που έρχεται μετά τις μεγαλύτερες δοκιμασίες και κακουχίες του μέλλοντος). Με άλλα λόγια, εάν είσαι σε θέση να παραμείνεις ακλόνητος κατά τις κακουχίες και τις δοκιμασίες, τότε γίνεσαι μάρτυρας του δεύτερου σταδίου της μαρτυρίας. Αυτό που είναι κρίσιμο σήμερα, είναι το πρώτο στάδιο της μαρτυρίας: να μπορείς να στέκεσαι ακλόνητος σε κάθε περίσταση των δοκιμασιών του παιδέματος και της κρίσης. Αυτή είναι η μαρτυρία της κατάκτησής σου. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι σήμερα έχει έρθει η ώρα της κατάκτησης. (Πρέπει να ξέρεις ότι κατά τη διάρκεια της εποχής του έργου του Θεού επί γης, το κύριο έργο του ενσαρκωμένου Θεού επί γης είναι η χρήση της κρίσης και του παιδέματος, για να κατακτήσει αυτή την ομάδα ανθρώπων που Τον ακολουθούν στη γη.) Είτε είσαι ικανός να γίνεις μάρτυρας της κατάκτησής σου είτε όχι, δεν εξαρτάται μόνο από το αν είσαι σε θέση να ακολουθήσεις έως τέλους, αλλά, το πιο σημαντικό, από το αν, καθώς βιώνεις κάθε στάδιο του έργου του Θεού, είσαι ικανός για την αληθινή γνώση του παιδέματος και της κρίσης του Θεού, και από το αν βλέπεις πραγματικά όλο αυτό το έργο. Δεν πρόκειται να τα καταφέρεις απλώς με το ακολουθήσεις μέχρι τέλους. Θα πρέπει να είναι σε θέση να παραδοθείς πρόθυμα σε κάθε περίσταση παιδέματος και κρίσης, πρέπει να είσαι ικανός για την αληθινή γνώση κάθε σταδίου του έργου που βιώνεις, και πρέπει να είσαι σε θέση να επιτύχεις τη γνώση της διάθεσης του Θεού και την υπακοή σε αυτή. Αυτή είναι η απόλυτη μαρτυρία της κατάκτησής σου που απαιτείται από εσένα. Η μαρτυρία της κατάκτησής σου αφορά κυρίως τη γνώση σου για την ενσάρκωση του Θεού. Αυτό το στάδιο της μαρτυρίας για την ενσάρκωση του Θεού είναι κρίσιμο. Δεν έχει σημασία τι πράττεις ή τι λες ενώπιον των ανθρώπων του κόσμου ή όσων κατέχουν την εξουσία. Αυτό που έχει σημασία πάνω από όλα, είναι εάν είσαι σε θέση να υπακούς κάθε λόγο από το στόμα του Θεού και όλο το έργο Του. Ως εκ τούτου, αυτό το στάδιο της μαρτυρίας απευθύνεται στον Σατανά και σε όλους τους εχθρούς του Θεού — τους δαίμονες και όσους είναι εχθρικά διακείμενοι που δεν πιστεύουν ότι ο Θεός θα ενσαρκωθεί για δεύτερη φορά και θα έλθει για να επιτελέσει ακόμη σπουδαιότερο έργο, και επιπλέον, δεν πιστεύουν στο γεγονός ότι ο Θεός θα επιστρέψει στη σάρκα. Με άλλα λόγια, απευθύνεται σε όλους τους αντίχριστους.
Η αποζήτηση του Θεού και η λαχτάρα για τον Θεό δεν αποδεικνύει ότι έχεις κατακτηθεί από τον Θεό. Αυτό εξαρτάται από το αν πιστεύεις ότι Αυτός είναι ο ενσαρκωμένος Λόγος, αν πιστεύεις ότι ο Λόγος έχει ενσαρκωθεί, και εάν πιστεύεις ότι το Πνεύμα έχει γίνει Λόγος και ότι ο Λόγος έχει εμφανιστεί στη σάρκα. Αυτή είναι η βασική μαρτυρία. Δεν έχει σημασία το πώς ακολουθείς, ούτε πώς αναλώνεσαι. Αυτό που έχει κρίσιμη σημασία είναι αν είσαι σε θέση να ανακαλύψεις από αυτή την κανονική ανθρώπινη φύση ότι ο Λόγος έχει ενσαρκωθεί και ότι το Πνεύμα της αλήθειας έχει ενσαρκωθεί — ότι όλη η αλήθεια, η οδός και η ζωή έχουν ενσαρκωθεί, και το Πνεύμα του Θεού έχει καταφτάσει όντως στη γη και το Πνεύμα έχει ενσαρκωθεί. Μολονότι, επιφανειακά, αυτό φαίνεται διαφορετικό από τη σύλληψη από το Άγιο Πνεύμα, στο παρόν έργο είσαι σε θέση να δεις πιο καθαρά ότι το Πνεύμα έχει ήδη ενσαρκωθεί και, επιπλέον, ότι ο Λόγος έχει ενσαρκωθεί, και ο Λόγος έχει εμφανιστεί στη σάρκα, και είσαι σε θέση να κατανοήσεις το αληθινό νόημα της φράσης: Εν αρχή ήτο ο Λόγος, και ο Λόγος ήτο παρά τω Θεώ, και Θεός ήτο ο Λόγος. Επιπλέον, πρέπει να κατανοήσεις ότι ο λόγος του σήμερα είναι ο Θεός, και πρέπει να δεις τον Λόγο να ενσαρκώνεται. Αυτή είναι η καλύτερη μαρτυρία που μπορείς να φέρεις. Αυτό αποδεικνύει ότι κατέχεις την αληθινή γνώση του ενσαρκωμένου Θεού — δεν είσαι μόνο σε θέση να Τον γνωρίζεις, αλλά και να έχεις επίγνωση ότι η οδός στην οποία πορεύεσαι σήμερα, είναι η οδός της ζωής και η οδός της αλήθειας. Ο Ιησούς επιτέλεσε ένα στάδιο του έργου, το οποίο εκπλήρωσε μόνο την ουσία του «ο Λόγος ήτο παρά τω Θεώ»: Η αλήθεια του Θεού ήταν με τον Θεό, και το Πνεύμα του Θεού ήταν με τη σάρκα και ήταν αναπόσπαστο στοιχείο Του, δηλαδή, η σάρκα του ενσαρκωμένου Θεού ήταν μαζί με το Πνεύμα του Θεού, και αυτή είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι ο ενσαρκωμένος Ιησούς ήταν η πρώτη ενσάρκωση του Θεού. Αυτό το στάδιο του έργου εκπλήρωσε το εσωτερικό νόημα της φράσης «ο Λόγος ενσαρκώνεται», έδωσε βαθύτερο νόημα στη ρήση «ο Λόγος ήτο παρά τω Θεώ και ο Θεός ήτο ο Λόγος», και σου επιτρέπει να πιστεύεις ακράδαντα τη φράση ότι «Εν αρχή ήτο ο Λόγος». Με άλλα λόγια, κατά τη στιγμή της δημιουργίας, ο Θεός κατείχε τον λόγο, ο λόγος Του ήταν μαζί Του και ήταν αναπόσπαστο στοιχείο Του, και η έσχατη εποχή καθιστά ακόμη πιο σαφή τη δύναμη και την εξουσία του λόγου Του, και επιτρέπει στον άνθρωπο να βλέπει όλον τον λόγο Του — να ακούσει όλον τον λόγο Του. Αυτό είναι το έργο της έσχατης εποχής. Πρέπει να μάθεις τα λόγια του Θεού. Το θέμα δεν είναι να γνωρίζεις τη σάρκα, αλλά να γνωρίζεις τη σάρκα και τον Λόγο. Αυτού πρέπει να γίνεις μάρτυρας, αυτό πρέπει όλοι να γνωρίζουν. Επειδή αυτό είναι το έργο της δεύτερης ενσάρκωσης — και η τελευταία φορά που ενσαρκώνεται ο Θεός — συμπληρώνει πλήρως τη σημασία της ενσάρκωσης και εκθέτει διεξοδικά όλο το έργο του Θεού στη σάρκα, και τερματίζει την εποχή της ύπαρξης του Θεού στη σάρκα. Συνεπώς, θα πρέπει να γνωρίζεις την έννοια της ενσάρκωσης. Δεν έχει σημασία πόσο πολύ τρέχεις ή πόσο καλά υλοποιείς άλλα εξωτερικά θέματα. Αυτό που έχει σημασία είναι αν είσαι σε θέση όντως να υποβάλεις ενώπιον του ενσαρκωμένου Θεού, να αφιερώσεις ολόκληρη την ύπαρξή σου στον Θεό, και να υπακούσεις σε όλα τα λόγια που προέρχονται από το στόμα Του. Αυτό οφείλεις να πράξεις και αυτό οφείλεις να τηρείς.
Η μαρτυρία των εσχάτων ημερών, είναι μαρτυρία για το κατά πόσον είσαι σε θέση να τελειωθείς ή όχι — δηλαδή, η τελική μαρτυρία είναι ότι, έχοντας κατανοήσει όλα τα λόγια που ειπώθηκαν από το στόμα του ενσαρκωμένου Θεού, καταφέρνεις να κατέχεις τη γνώση του Θεού και γίνεσαι σίγουρος γι’ Αυτόν, να βιώνεις όλα τα λόγια από το στόμα του Θεού και να επιτυγχάνεις τους όρους που ζητά ο Θεός από εσένα — το ύφος του Πέτρου και την πίστη του Ιώβ - έτσι ώστε να μπορείς να υπακούς μέχρι θανάτου, να παραδοθείς απόλυτα σε Αυτόν, και τελικά να επιτύχεις μια εικόνα του ανθρώπου που να πληροί τις προδιαγραφές, δηλαδή την εικόνα κάποιου που έχει κατακτηθεί, και τελειωθεί αφού βίωσε την κρίση και την παίδευση του Θεού. Αυτή είναι η μαρτυρία που οφείλει να φέρει κάποιος που ουσιαστικά έχει τελειωθεί. Οφείλεις να γίνεις μάρτυρας αυτών των δύο σταδίων της μαρτυρίας, και είναι αλληλένδετα, καθένα από τα οποία είναι αναπόσπαστο. Εντούτοις, υπάρχει κάτι που πρέπει να γνωρίζεις: Η μαρτυρία που απαιτώ Εγώ από εσάς σήμερα, δεν απευθύνεται στους ανθρώπους του κόσμου, ούτε σε οποιοδήποτε μεμονωμένο άτομο, αλλά σε αυτό που ζητώ από εσάς. Υπολογίζεται με το κατά πόσο είστε σε θέση να Με ευχαριστήσετε, κι αν καθένας σας είναι σε θέση να πληροί απόλυτα τις προδιαγραφές των απαιτήσεών Μου. Αυτά είναι όλα όσα θα πρέπει να κατανοήσετε.
Η γαλήνη και η αγαλλίαση, στις οποίες Εγώ αναφέρομαι σήμερα, δεν έχουν σχέση με αυτές που εσύ πιστεύεις και κατανοείς. Παλιά, σκεφτόσουν ότι η γαλήνη και η αγαλλίαση σήμαιναν να είσαι ευτυχισμένος όλη την ημέρα, την απουσία ασθένειας ή ατυχίας στην οικογένειά σου, να είσαι πάντα ευχαριστημένος στην καρδιά σου, χωρίς να αισθάνεσαι θλίψη, και μια απερίγραπτη χαρά μέσα σου, ανεξάρτητα από την έκταση της δικής σου ζωής. Κι αυτό, πέρα από την αύξηση στον μισθό σου και την πρόσφατη είσοδο του γιου σου στο πανεπιστήμιο. Με αυτά τα πράγματα κατά νου, προσευχόσουν στον Θεό και, είδες ότι η χάρη του Θεού ήταν τόσο μεγάλη ώστε χάρηκες πραγματικά και χαμογελούσες πλατιά, και ευχαριστούσες συνεχώς τον Θεό. Αυτή η γαλήνη και η αγαλλίαση δεν είναι αληθινή γαλήνη και αγαλλίαση που οφείλονται στην παρουσία του Αγίου Πνεύματος. Μάλλον είναι η γαλήνη και η αγαλλίαση που οφείλονται στην ικανοποίηση της σάρκας σου. Πρέπει να κατανοείς σε ποια εποχή βρίσκεσαι σήμερα.
Τώρα δεν είσαι στην Εποχή της Χάριτος, και δεν είναι πλέον ο καιρός όπου επιδιώκεις να γεμίσεις την κοιλιά σου με ψωμί. Μπορεί να χαίρεσαι υπερβολικά επειδή όλα πάνε καλά με την οικογένειά σου, αλλά η ζωή σου πνέει τα λοίσθια — κι έτσι, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη αγαλλίαση νιώθεις, το Άγιο Πνεύμα δεν είναι μαζί σου. Για να έχεις την παρουσία του Αγίου Πνεύματος είναι απλό: κάνε ό,τι οφείλεις να κάνεις σωστά, εκπλήρωσε το καθήκον και τον ρόλο του ανθρώπου καλά, φρόντισε να εφοδιαστείς με ό,τι χρειάζεσαι και αντιστάθμισε τα μειονεκτήματά σου. Εάν φέρεις συνέχεια ένα φορτίο για την ίδια τη ζωή σου, και είσαι ευτυχής, επειδή έχεις αντιληφθεί μια αλήθεια ή έχεις κατανοήσει το σημερινό έργο του Θεού, τότε έχεις πραγματικά την παρουσία του Αγίου Πνεύματος. Ή, εάν κάτι φορές σε κυριεύει το άγχος επειδή συναντάς κάτι που δεν γνωρίζεις πώς να το βιώσεις ή επειδή δεν μπορείς να αντιληφθείς μια αλήθεια που μαθαίνεις σε συναναστροφή — αυτό αποδεικνύει ότι το Άγιο Πνεύμα είναι μαζί σου. Αυτό είναι μια κοινή κατάσταση στην εμπειρία της ζωής. Πρέπει να κατανοείς τη διαφορά μεταξύ του να έχεις την παρουσία του Αγίου Πνεύματος και του να μην έχεις την παρουσία του Αγίου Πνεύματος, και η άποψή σου γι’ αυτό το θέμα δεν πρέπει να είναι υπεραπλουστευμένη.
Τώρα δεν είσαι στην Εποχή της Χάριτος, και δεν είναι πλέον ο καιρός όπου επιδιώκεις να γεμίσεις την κοιλιά σου με ψωμί. Μπορεί να χαίρεσαι υπερβολικά επειδή όλα πάνε καλά με την οικογένειά σου, αλλά η ζωή σου πνέει τα λοίσθια — κι έτσι, ανεξάρτητα από το πόσο μεγάλη αγαλλίαση νιώθεις, το Άγιο Πνεύμα δεν είναι μαζί σου. Για να έχεις την παρουσία του Αγίου Πνεύματος είναι απλό: κάνε ό,τι οφείλεις να κάνεις σωστά, εκπλήρωσε το καθήκον και τον ρόλο του ανθρώπου καλά, φρόντισε να εφοδιαστείς με ό,τι χρειάζεσαι και αντιστάθμισε τα μειονεκτήματά σου. Εάν φέρεις συνέχεια ένα φορτίο για την ίδια τη ζωή σου, και είσαι ευτυχής, επειδή έχεις αντιληφθεί μια αλήθεια ή έχεις κατανοήσει το σημερινό έργο του Θεού, τότε έχεις πραγματικά την παρουσία του Αγίου Πνεύματος. Ή, εάν κάτι φορές σε κυριεύει το άγχος επειδή συναντάς κάτι που δεν γνωρίζεις πώς να το βιώσεις ή επειδή δεν μπορείς να αντιληφθείς μια αλήθεια που μαθαίνεις σε συναναστροφή — αυτό αποδεικνύει ότι το Άγιο Πνεύμα είναι μαζί σου. Αυτό είναι μια κοινή κατάσταση στην εμπειρία της ζωής. Πρέπει να κατανοείς τη διαφορά μεταξύ του να έχεις την παρουσία του Αγίου Πνεύματος και του να μην έχεις την παρουσία του Αγίου Πνεύματος, και η άποψή σου γι’ αυτό το θέμα δεν πρέπει να είναι υπεραπλουστευμένη.
Προηγουμένως, ειπώθηκε ότι το να έχεις την παρουσία του Αγίου Πνεύματος και το να έχεις το έργο του Αγίου Πνεύματος διαφέρουν. Η συνηθισμένη κατάσταση όταν έχεις την παρουσία του Αγίου Πνεύματος εκδηλώνεται όταν έχεις κανονικές σκέψεις, κανονικό ορθολογισμό και κανονική ανθρώπινη φύση. Ο χαρακτήρας ενός ατόμου θα παραμείνει ως έχει, αλλά μέσα του θα κυριαρχεί γαλήνη, και εξωτερικά θα έχει την ευπρέπεια ενός αγίου. Αυτό θα συμβεί όταν το Άγιο Πνεύμα είναι μαζί του. Όταν το Άγιο Πνεύμα είναι μαζί τους, οι άνθρωποι έχουν κανονικές σκέψεις. Όταν πεινούν θέλουν να φάνε, όταν διψούν θέλουν να πιούν νερό ... αυτές οι εκδηλώσεις της κανονικής ανθρώπινης φύσης δεν είναι η διαφώτιση του Αγίου Πνεύματος, είναι οι κανονικές σκέψεις των ανθρώπων και η κανονική κατάσταση όταν είναι παρόν το Άγιο Πνεύμα. Κάποιοι άνθρωποι πιστεύουν εσφαλμένα ότι όσοι έχουν την παρουσία του Αγίου Πνεύματος δεν γνωρίζουν καμία πείνα, δεν νιώθουν καμία κούραση και φαίνονται να μην συλλογίζονται την οικογένεια, γιατί έχουν σχεδόν διαχωριστεί από τη σάρκα. Στην πραγματικότητα, όσο περισσότερο είναι με τους ανθρώπους το Άγιο Πνεύμα, τόσο πιο κανονικοί είναι. Ξέρουν πώς να υποφέρουν και να εγκαταλείπουν πράγματα για τον Θεό, να αναλώνονται οι ίδιοι για τον Θεό και να είναι πιστοί στον Θεό· επιπλέον, ξέρουν πώς να τρώνε και να ενδύονται. Με άλλα λόγια, δεν έχουν χάσει τίποτα από την κανονική ανθρώπινη φύση που θα έπρεπε ο άνθρωπος να έχει, και διαθέτουν, αντ’ αυτού, έναν ιδιαίτερο ορθολογισμό. Μερικές φορές, όταν διαβάζουν τα λόγια του Θεού και συλλογίζονται το έργο του Θεού, και υπάρχει πίστη στην καρδιά τους και είναι πρόθυμοι να επιδιώξουν την αλήθεια. Φυσικά, το έργο του Αγίου Πνεύματος βασίζεται πάνω σ’ αυτό. Εάν οι άνθρωποι δεν έχουν κανονικές σκέψεις, τότε δεν διαθέτουν διόλου ορθολογισμό, πράγμα το οποίο δεν είναι φυσιολογικό. Όταν οι άνθρωποι έχουν κανονικές σκέψεις και το Άγιο Πνεύμα είναι μαζί τους, κατέχουν αναπόφευκτα τον ορθολογισμό ενός κανονικού ανθρώπου, που σημαίνει ότι η κατάστασή τους είναι φυσιολογική. Όταν βιώνει κανείς το έργο του Θεού, υπάρχουν συγκεκριμένες στιγμές για το έργο του Αγίου Πνεύματος, ενώ το Άγιο Πνεύμα είναι παρόν ανά πάσα στιγμή. Εφόσον ο ορθολογισμός των ανθρώπων και οι σκέψεις τους είναι κανονικά, κι εφόσον η κατάστασή τους είναι κανονική, τότε το Άγιο Πνεύμα είναι σίγουρα μαζί τους. Όταν ο ορθολογισμός και οι σκέψεις των ανθρώπων δεν είναι κανονικές, τότε η ανθρώπινη φύση τους δεν είναι κανονική. Εάν, αυτή τη στιγμή, το έργο του Αγίου Πνεύματος βρίσκεται εντός σου, τότε και το Άγιο Πνεύμα θα είναι σίγουρα μαζί σου. Αλλά αν το Άγιο Πνεύμα είναι μαζί σου, δεν θα βρίσκεται απαραίτητα και το έργο του Αγίου Πνεύματος εντός σου, γιατί το Άγιο Πνεύμα εργάζεται σε ειδικές περιόδους. Η παρουσία του Αγίου Πνεύματος μπορεί απλώς να διατηρεί τον κανονικό τρόπο ζωής των ανθρώπων, αλλά το Άγιο Πνεύμα εργάζεται μόνο σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους. Παραδείγματος χάριν, αν είσαι ένας ηγέτης ή ένας εργάτης, όταν ποτίζεις και παρέχεις τροφή για την εκκλησία, το Άγιο Πνεύμα θα σε διαφωτίσει με κάποια λόγια που είναι εποικοδομητικά για κάποιους και μπορούν να επιλύσουν κάποια πρακτικά προβλήματα των αδελφών σου - τότε εργάζεται το Άγιο Πνεύμα. Μερικές φορές, τρως και πίνεις τα λόγια του Θεού και το Άγιο Πνεύμα σε διαφωτίζει με κάποια λόγια, και νιώθεις ιδιαίτερα ικανός να τα υποστηρίξεις έναντι των δικών σου εμπειριών, δίνοντάς σου βαθύτερη γνώση για τη δική σου κατάσταση. Και αυτό αποτελεί επίσης έργο του Αγίου Πνεύματος. Μερικές φορές, όσο Εγώ μιλάω εσείς ακούτε και είστε σε θέση να συγκρίνετε τη δική σας κατάσταση απέναντι στα λόγια Μου, και μερικές φορές, έχετε νιώσει συγκίνηση ή έμπνευση· όλο αυτό αποτελεί έργο του Αγίου Πνεύματος. Κάποιοι άνθρωποι λένε ότι το Άγιο Πνεύμα εργάζεται εντός τους συνεχώς. Αυτό είναι αδύνατον. Αν έλεγαν ότι το Άγιο Πνεύμα είναι πάντα μαζί τους, αυτό θα ήταν ρεαλιστικό. Αν έλεγαν ότι η σκέψη και η λογική τους είναι κανονικές συνεχώς, επίσης θα ήταν ρεαλιστικό και θα έδειχνε ότι το Άγιο Πνεύμα είναι μαζί τους. Αν λένε ότι το Άγιο Πνεύμα εργάζεται συνεχώς μέσα τους, ότι ο Θεός τούς διαφωτίζει και το Άγιο Πνεύμα τούς αγγίζει συνεχώς και κερδίζουν νέες γνώσεις συνεχώς, τότε αυτό δεν είναι φυσιολογικό. Είναι εξαιρετικά υπερφυσικό! Πέρα από κάθε αμφιβολία, αυτοί οι άνθρωποι είναι σατανικά πνεύματα! Ακόμη κι όταν το Πνεύμα του Θεού εισέρχεται στη σάρκα, υπάρχουν στιγμές που πρέπει να φάει και να αναπαυθεί — για να μην μιλήσουμε για τον άνθρωπο. Εκείνοι που διακατέχονται από σατανικά πνεύματα, φαίνεται ότι είναι απαλλαγμένοι από το συναίσθημα και την αδυναμία της σάρκας. Είναι σε θέση να απαρνηθούν και να εγκαταλείψουν τα πάντα, είναι ικανοί να υπομείνουν μαρτύρια και δεν νιώθουν την παραμικρή κόπωση, σαν να έχουν υπερβεί τη σάρκα. Δεν είναι άραγε αυτό εξαιρετικά υπερφυσικό; Το έργο του σατανικού πνεύματος είναι υπερφυσικό, και αυτά τα πράγματα είναι ανέφικτα για τον άνθρωπο. Όσοι έχουν έλλειψη ικανότητας διάκρισης νιώθουν φθόνο όταν βλέπουν αυτούς τους ανθρώπους, και λένε ότι έχουν τόσο σθένος στην πεποίθησή τους στον Θεό και ότι έχουν μεγάλη πίστη ώστε δεν είναι ποτέ αδύναμοι. Στην πραγματικότητα, έτσι εκδηλώνεται το έργο του σατανικού πνεύματος. Κι αυτό επειδή οι κανονικοί άνθρωποι αναπόφευκτα έχουν ανθρώπινες αδυναμίες. Αυτή είναι η κανονική κατάσταση όσων κατέχουν το Άγιο Πνεύμα.
Τι σημαίνει να στέκεσαι ακλόνητος στη μαρτυρία σου; Κάποιοι άνθρωποι λένε ότι απλώς ακολουθούν κατ’ αυτόν τον τρόπο και δεν ενδιαφέρονται για το αν είναι ικανοί να κερδίσουν τη ζωή· δεν επιδιώκουν τη ζωή, αλλά ούτε και γυρνούν πίσω. Αναγνωρίζουν μόνο ότι αυτό το στάδιο του έργου επιτελείται από τον Θεό. Λαμβάνοντας υπόψη όλα αυτά, δεν έχουν αποτύχει στη μαρτυρία τους; Τέτοιοι άνθρωποι δεν γίνονται καν μάρτυρες της κατάκτησής τους. Αυτοί που έχουν κατακτηθεί, ακολουθούν, ανεξάρτητα από οτιδήποτε άλλο, και είναι σε θέση να επιδιώξουν τη ζωή. Δεν πιστεύουν μόνο στον πρακτικό Θεό, αλλά γνωρίζουν επίσης πώς να ακολουθούν όλα τα σχέδια του Θεού. Έτσι είναι όσοι γίνονται μάρτυρες. Όσοι δεν γίνονται μάρτυρες, δεν έχουν ποτέ επιδιώξει τη ζωή, και συνεχίζουν να ακολουθούν άσκοπα. Μπορείς να ακολουθείς, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχεις κατακτηθεί, γιατί δεν γνωρίζεις τίποτα για το έργο του Θεού σήμερα. Η κατάκτησή σου γίνεται υπό όρους. Δεν έχουν κατακτηθεί όλοι όσοι ακολουθούν, γιατί στην καρδιά σου δεν κατανοείς διόλου γιατί πρέπει να ακολουθήσεις τον Θεό του σήμερα, ούτε γνωρίζεις πώς τα κατάφερες μέχρι σήμερα, ποιος σε έχει στηρίξει μέχρι σήμερα. Κάποιοι άνθρωποι που πιστεύουν στον Θεό, είναι όλη την ημέρα σε σύγχυση. Επομένως, το να ακολουθείς δεν σημαίνει απαραίτητα ότι γίνεσαι μάρτυρας. Τι ακριβώς είναι η αληθινή μαρτυρία; Η μαρτυρία, για την οποία γίνεται λόγος εδώ, είναι διττή: από τη μία, είναι μαρτυρία για το ότι έχεις κατακτηθεί, και από την άλλη, είναι μαρτυρία για το ότι έχεις τελειωθεί (η οποία, φυσικά, είναι μαρτυρία που έρχεται μετά τις μεγαλύτερες δοκιμασίες και κακουχίες του μέλλοντος). Με άλλα λόγια, εάν είσαι σε θέση να παραμείνεις ακλόνητος κατά τις κακουχίες και τις δοκιμασίες, τότε γίνεσαι μάρτυρας του δεύτερου σταδίου της μαρτυρίας. Αυτό που είναι κρίσιμο σήμερα, είναι το πρώτο στάδιο της μαρτυρίας: να μπορείς να στέκεσαι ακλόνητος σε κάθε περίσταση των δοκιμασιών του παιδέματος και της κρίσης. Αυτή είναι η μαρτυρία της κατάκτησής σου. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι σήμερα έχει έρθει η ώρα της κατάκτησης. (Πρέπει να ξέρεις ότι κατά τη διάρκεια της εποχής του έργου του Θεού επί γης, το κύριο έργο του ενσαρκωμένου Θεού επί γης είναι η χρήση της κρίσης και του παιδέματος, για να κατακτήσει αυτή την ομάδα ανθρώπων που Τον ακολουθούν στη γη.) Είτε είσαι ικανός να γίνεις μάρτυρας της κατάκτησής σου είτε όχι, δεν εξαρτάται μόνο από το αν είσαι σε θέση να ακολουθήσεις έως τέλους, αλλά, το πιο σημαντικό, από το αν, καθώς βιώνεις κάθε στάδιο του έργου του Θεού, είσαι ικανός για την αληθινή γνώση του παιδέματος και της κρίσης του Θεού, και από το αν βλέπεις πραγματικά όλο αυτό το έργο. Δεν πρόκειται να τα καταφέρεις απλώς με το ακολουθήσεις μέχρι τέλους. Θα πρέπει να είναι σε θέση να παραδοθείς πρόθυμα σε κάθε περίσταση παιδέματος και κρίσης, πρέπει να είσαι ικανός για την αληθινή γνώση κάθε σταδίου του έργου που βιώνεις, και πρέπει να είσαι σε θέση να επιτύχεις τη γνώση της διάθεσης του Θεού και την υπακοή σε αυτή. Αυτή είναι η απόλυτη μαρτυρία της κατάκτησής σου που απαιτείται από εσένα. Η μαρτυρία της κατάκτησής σου αφορά κυρίως τη γνώση σου για την ενσάρκωση του Θεού. Αυτό το στάδιο της μαρτυρίας για την ενσάρκωση του Θεού είναι κρίσιμο. Δεν έχει σημασία τι πράττεις ή τι λες ενώπιον των ανθρώπων του κόσμου ή όσων κατέχουν την εξουσία. Αυτό που έχει σημασία πάνω από όλα, είναι εάν είσαι σε θέση να υπακούς κάθε λόγο από το στόμα του Θεού και όλο το έργο Του. Ως εκ τούτου, αυτό το στάδιο της μαρτυρίας απευθύνεται στον Σατανά και σε όλους τους εχθρούς του Θεού — τους δαίμονες και όσους είναι εχθρικά διακείμενοι που δεν πιστεύουν ότι ο Θεός θα ενσαρκωθεί για δεύτερη φορά και θα έλθει για να επιτελέσει ακόμη σπουδαιότερο έργο, και επιπλέον, δεν πιστεύουν στο γεγονός ότι ο Θεός θα επιστρέψει στη σάρκα. Με άλλα λόγια, απευθύνεται σε όλους τους αντίχριστους.
Η αποζήτηση του Θεού και η λαχτάρα για τον Θεό δεν αποδεικνύει ότι έχεις κατακτηθεί από τον Θεό. Αυτό εξαρτάται από το αν πιστεύεις ότι Αυτός είναι ο ενσαρκωμένος Λόγος, αν πιστεύεις ότι ο Λόγος έχει ενσαρκωθεί, και εάν πιστεύεις ότι το Πνεύμα έχει γίνει Λόγος και ότι ο Λόγος έχει εμφανιστεί στη σάρκα. Αυτή είναι η βασική μαρτυρία. Δεν έχει σημασία το πώς ακολουθείς, ούτε πώς αναλώνεσαι. Αυτό που έχει κρίσιμη σημασία είναι αν είσαι σε θέση να ανακαλύψεις από αυτή την κανονική ανθρώπινη φύση ότι ο Λόγος έχει ενσαρκωθεί και ότι το Πνεύμα της αλήθειας έχει ενσαρκωθεί — ότι όλη η αλήθεια, η οδός και η ζωή έχουν ενσαρκωθεί, και το Πνεύμα του Θεού έχει καταφτάσει όντως στη γη και το Πνεύμα έχει ενσαρκωθεί. Μολονότι, επιφανειακά, αυτό φαίνεται διαφορετικό από τη σύλληψη από το Άγιο Πνεύμα, στο παρόν έργο είσαι σε θέση να δεις πιο καθαρά ότι το Πνεύμα έχει ήδη ενσαρκωθεί και, επιπλέον, ότι ο Λόγος έχει ενσαρκωθεί, και ο Λόγος έχει εμφανιστεί στη σάρκα, και είσαι σε θέση να κατανοήσεις το αληθινό νόημα της φράσης: Εν αρχή ήτο ο Λόγος, και ο Λόγος ήτο παρά τω Θεώ, και Θεός ήτο ο Λόγος. Επιπλέον, πρέπει να κατανοήσεις ότι ο λόγος του σήμερα είναι ο Θεός, και πρέπει να δεις τον Λόγο να ενσαρκώνεται. Αυτή είναι η καλύτερη μαρτυρία που μπορείς να φέρεις. Αυτό αποδεικνύει ότι κατέχεις την αληθινή γνώση του ενσαρκωμένου Θεού — δεν είσαι μόνο σε θέση να Τον γνωρίζεις, αλλά και να έχεις επίγνωση ότι η οδός στην οποία πορεύεσαι σήμερα, είναι η οδός της ζωής και η οδός της αλήθειας. Ο Ιησούς επιτέλεσε ένα στάδιο του έργου, το οποίο εκπλήρωσε μόνο την ουσία του «ο Λόγος ήτο παρά τω Θεώ»: Η αλήθεια του Θεού ήταν με τον Θεό, και το Πνεύμα του Θεού ήταν με τη σάρκα και ήταν αναπόσπαστο στοιχείο Του, δηλαδή, η σάρκα του ενσαρκωμένου Θεού ήταν μαζί με το Πνεύμα του Θεού, και αυτή είναι η μεγαλύτερη απόδειξη ότι ο ενσαρκωμένος Ιησούς ήταν η πρώτη ενσάρκωση του Θεού. Αυτό το στάδιο του έργου εκπλήρωσε το εσωτερικό νόημα της φράσης «ο Λόγος ενσαρκώνεται», έδωσε βαθύτερο νόημα στη ρήση «ο Λόγος ήτο παρά τω Θεώ και ο Θεός ήτο ο Λόγος», και σου επιτρέπει να πιστεύεις ακράδαντα τη φράση ότι «Εν αρχή ήτο ο Λόγος». Με άλλα λόγια, κατά τη στιγμή της δημιουργίας, ο Θεός κατείχε τον λόγο, ο λόγος Του ήταν μαζί Του και ήταν αναπόσπαστο στοιχείο Του, και η έσχατη εποχή καθιστά ακόμη πιο σαφή τη δύναμη και την εξουσία του λόγου Του, και επιτρέπει στον άνθρωπο να βλέπει όλον τον λόγο Του — να ακούσει όλον τον λόγο Του. Αυτό είναι το έργο της έσχατης εποχής. Πρέπει να μάθεις τα λόγια του Θεού. Το θέμα δεν είναι να γνωρίζεις τη σάρκα, αλλά να γνωρίζεις τη σάρκα και τον Λόγο. Αυτού πρέπει να γίνεις μάρτυρας, αυτό πρέπει όλοι να γνωρίζουν. Επειδή αυτό είναι το έργο της δεύτερης ενσάρκωσης — και η τελευταία φορά που ενσαρκώνεται ο Θεός — συμπληρώνει πλήρως τη σημασία της ενσάρκωσης και εκθέτει διεξοδικά όλο το έργο του Θεού στη σάρκα, και τερματίζει την εποχή της ύπαρξης του Θεού στη σάρκα. Συνεπώς, θα πρέπει να γνωρίζεις την έννοια της ενσάρκωσης. Δεν έχει σημασία πόσο πολύ τρέχεις ή πόσο καλά υλοποιείς άλλα εξωτερικά θέματα. Αυτό που έχει σημασία είναι αν είσαι σε θέση όντως να υποβάλεις ενώπιον του ενσαρκωμένου Θεού, να αφιερώσεις ολόκληρη την ύπαρξή σου στον Θεό, και να υπακούσεις σε όλα τα λόγια που προέρχονται από το στόμα Του. Αυτό οφείλεις να πράξεις και αυτό οφείλεις να τηρείς.
Η μαρτυρία των εσχάτων ημερών, είναι μαρτυρία για το κατά πόσον είσαι σε θέση να τελειωθείς ή όχι — δηλαδή, η τελική μαρτυρία είναι ότι, έχοντας κατανοήσει όλα τα λόγια που ειπώθηκαν από το στόμα του ενσαρκωμένου Θεού, καταφέρνεις να κατέχεις τη γνώση του Θεού και γίνεσαι σίγουρος γι’ Αυτόν, να βιώνεις όλα τα λόγια από το στόμα του Θεού και να επιτυγχάνεις τους όρους που ζητά ο Θεός από εσένα — το ύφος του Πέτρου και την πίστη του Ιώβ - έτσι ώστε να μπορείς να υπακούς μέχρι θανάτου, να παραδοθείς απόλυτα σε Αυτόν, και τελικά να επιτύχεις μια εικόνα του ανθρώπου που να πληροί τις προδιαγραφές, δηλαδή την εικόνα κάποιου που έχει κατακτηθεί, και τελειωθεί αφού βίωσε την κρίση και την παίδευση του Θεού. Αυτή είναι η μαρτυρία που οφείλει να φέρει κάποιος που ουσιαστικά έχει τελειωθεί. Οφείλεις να γίνεις μάρτυρας αυτών των δύο σταδίων της μαρτυρίας, και είναι αλληλένδετα, καθένα από τα οποία είναι αναπόσπαστο. Εντούτοις, υπάρχει κάτι που πρέπει να γνωρίζεις: Η μαρτυρία που απαιτώ Εγώ από εσάς σήμερα, δεν απευθύνεται στους ανθρώπους του κόσμου, ούτε σε οποιοδήποτε μεμονωμένο άτομο, αλλά σε αυτό που ζητώ από εσάς. Υπολογίζεται με το κατά πόσο είστε σε θέση να Με ευχαριστήσετε, κι αν καθένας σας είναι σε θέση να πληροί απόλυτα τις προδιαγραφές των απαιτήσεών Μου. Αυτά είναι όλα όσα θα πρέπει να κατανοήσετε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου