Το όραμα του έργου του Θεού (1)
Ο Ιωάννης εργάστηκε επτά έτη για τον Ιησού και είχε ήδη προετοιμάσει τον δρόμο όταν έφτασε ο Ιησούς. Πρωτύτερα, το ευαγγέλιο της βασιλείας των ουρανών που κήρυξε ο Ιωάννης ακουγόταν σε όλη τη χώρα, με αποτέλεσμα να εξαπλωθεί σε ολόκληρη την Ιουδαία, και όλοι τον αποκαλούσαν προφήτη. Εκείνη την εποχή, ο Βασιλιάς Ηρώδης ήθελε να σκοτώσει τον Ιωάννη, όμως δεν τολμούσε, διότι ο λαός είχε τον Ιωάννη σε μεγάλη εκτίμηση, και ο Ηρώδης φοβόταν ότι εάν σκότωνε τον Ιωάννη, θα εξεγείρονταν εναντίον του. Το έργο που επιτελούσε ο Ιωάννης είχε ριζοβολήσει μεταξύ των κοινών ανθρώπων και έκανε τους Ιουδαίους να πιστέψουν. Επί επτά έτη προετοίμαζε τον δρόμο για τον Ιησού, μέχρι τη στιγμή που ο Ιησούς άρχισε να επιτελεί τη διακονία Του. Συνεπώς, ο Ιωάννης ήταν ο μεγαλύτερος όλων των προφητών. Ο Ιησούς άρχισε το επίσημο έργο Του αφότου ο Ιωάννης φυλακίστηκε. Πριν από τον Ιωάννη, δεν υπήρξε ποτέ κάποιος προφήτης που να προετοιμάσει τον δρόμο για τον Θεό, γιατί πριν τον Ιησού, ο Θεός δεν είχε ενσαρκωθεί ποτέ. Επομένως, από όλους τους προφήτες μέχρι τον Ιωάννη, ήταν ο μόνος που προετοίμασε το έδαφος για τον ενσαρκωμένο Θεό και έτσι, ο Ιωάννης έγινε ο μεγαλύτερος προφήτης της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης. Ο Ιωάννης ξεκίνησε να διαδίδει το ευαγγέλιο της βασιλείας των ουρανών επτά έτη πριν από τη βάπτιση του Ιησού. Στον λαό, το έργο που επιτελούσε έμοιαζε να είναι ανώτερο από το μετέπειτα έργο του Ιησού, αλλά, παρόλα αυτά, παρέμενε απλώς ένας προφήτης. Εργάστηκε και μίλησε όχι εντός του ναού, αλλά εκτός του ναού, στις πόλεις και τα χωριά. Αυτό το έκανε, βέβαια, εντός του ιουδαϊκού έθνους, ιδιαίτερα μεταξύ των εξαθλιωμένων. Σπάνια ο Ιωάννης ήρθε σε επαφή με ανθρώπους από τις ανώτερες κοινωνικές τάξεις, διαδίδοντας το ευαγγέλιο μόνο στους απλούς ανθρώπους της Ιουδαίας, για να προετοιμάσει τους σωστούς ανθρώπους για τον Κύριο Ιησού και να προετοιμάσει κατάλληλους χώρους για να εργαστεί Αυτός. Με έναν προφήτη όπως τον Ιωάννη που άνοιξε τον δρόμο, ο Κύριος Ιησούς μπόρεσε, μόλις έφθασε, να ξεκινήσει άμεσα την πορεία Του προς τον σταυρό. Όταν ο Θεός ενσαρκώθηκε για να επιτελέσει το έργο Του, δεν έπρεπε να επιτελέσει το έργο της επιλογής ανθρώπων και δεν χρειάστηκε να αναζητήσει ο ίδιος ανθρώπους ή ένα μέρος για να εργαστεί. Δεν επιτέλεσε κανένα τέτοιο έργο όταν ήλθε. Το σωστό άτομο είχε ήδη προετοιμάσει το έδαφος γι’ Αυτόν πριν Αυτός φτάσει. Ο Ιωάννης είχε ήδη ολοκληρώσει αυτό το έργο πριν ο Ιησούς ξεκινήσει το έργο Του, διότι όταν ο ενσαρκωμένος Θεός έφτασε για να επιτελέσει το έργο Του, άρχισε κατευθείαν να εργάζεται επί αυτών που Τον προσδοκούσαν για τόσο πολύ καιρό. Ο Ιησούς δεν είχε έλθει να επιτελέσει το έργο του ανθρώπου ή το έργο της διόρθωσης που ήταν χρέος του ανθρώπου. Είχε έλθει μόνο για να επιτελέσει τη διακονία που έπρεπε να επιτελέσει ο ίδιος, και καθετί άλλο ουδεμία σχέση είχε μ’ Αυτόν. Όταν ο Ιωάννης ήλθε, δεν έκανε τίποτα άλλο παρά να βγάλει από τον ναό και από τους Ιουδαίους μια ομάδα με όσους δέχτηκαν το ευαγγέλιο της βασιλείας των ουρανών, ώστε να αποτελέσουν τα αντικείμενα του έργου του Κυρίου Ιησού. Ο Ιωάννης εργάστηκε επί επτά έτη, τουτέστιν διέδιδε το ευαγγέλιο επί επτά έτη. Κατά τη διάρκεια του έργου του, ο Ιωάννης δεν έκανε πολλά θαύματα, επειδή το έργο του ήταν να ανοίξει τον δρόμο, ήταν το έργο της προετοιμασίας. Οποιοδήποτε άλλο έργο, το έργο που ο Ιησούς επρόκειτο να επιτελέσει, δεν σχετιζόταν με τον Ιωάννη. Ο Ιωάννης ζήτησε απλώς από τους ανθρώπους να ομολογήσουν τις αμαρτίες τους και να μετανοήσουν, και τους βάπτισε, ώστε να μπορούν να σωθούν. Αν και επιτέλεσε νέο έργο και άνοιξε ένα μονοπάτι, στο οποίο ο άνθρωπος δεν είχε πορευτεί ποτέ πριν, άνοιξε απλώς τον δρόμο για τον Ιησού. Ήταν απλώς ένας προφήτης που επιτέλεσε το έργο της προετοιμασίας και δεν μπορούσε να επιτελέσει το έργο του Ιησού. Αν και ο Ιησούς δεν ήταν ο πρώτος που κήρυξε το ευαγγέλιο της βασιλείας των ουρανών και παρόλο που συνέχισε στο μονοπάτι που είχε ανοίξει ο Ιωάννης, δεν υπήρχε κανείς άλλος που θα μπορούσε να επιτελέσει το έργο Του, το οποίο ήταν ανώτερο από το έργο του Ιωάννη. Ο Ιησούς δεν μπορούσε να προετοιμάσει τον δικό Του δρόμο. Το έργο Του διεξήχθη άμεσα για λογαριασμό του Θεού. Συνεπώς, ανεξάρτητα από το πόσα έτη εργάστηκε ο Ιωάννης, παρέμενε προφήτης και αυτός που προετοίμασε τον δρόμο. Τα τρία έτη έργου που επιτέλεσε ο Ιησούς ήταν ανώτερα από τα επτά έτη του έργου του Ιωάννη, επειδή η ουσία του έργου Του διέφερε. Όταν ο Ιησούς ξεκίνησε να επιτελεί τη διακονία Του, την ίδια στιγμή που έληξε και το έργο του Ιωάννη, ο Ιωάννης είχε προετοιμάσει αρκετούς ανθρώπους και χώρους για χρήση από τον Κύριο Ιησού και αρκούσαν για να ξεκινήσει ο Κύριος Ιησούς τα τρία χρόνια του έργου Του. Επομένως, μόλις έληξε το έργο του Ιωάννη, ο Κύριος Ιησούς ξεκίνησε επίσημα το δικό Του έργο, και όσα είπε ο Ιωάννης παραμερίστηκαν. Αυτό συμβαίνει επειδή το έργο του Ιωάννη επιτελέστηκε μόνο χάριν της μετάβασης, και τα λόγια του δεν ήταν τα λόγια της ζωής που θα οδηγούσαν τον άνθρωπο σε νέα ανάπτυξη. Σε τελική ανάλυση, τα λόγια του ήταν μόνο για προσωρινή χρήση.
Το έργο που επιτέλεσε ο Ιησούς δεν ήταν υπερφυσικό. Υπήρχε μια διαδικασία που το διείπε, και εκτυλίχθηκε σύμφωνα με τους κανονικούς νόμους της φύσης. Έως τους τελευταίους έξι μήνες της ζωής Του, ο Ιησούς γνώριζε με βεβαιότητα ότι είχε έλθει να επιτελέσει αυτό το έργο και γνώριζε ότι είχε έλθει για να καρφωθεί στον σταυρό. Προτού σταυρωθεί, ο Ιησούς προσευχόταν συνεχώς στον Θεό Πατέρα, όπως προσευχήθηκε τρεις φορές στον Κήπο της Γεθσημανής. Αφού βαπτίστηκε, ο Ιησούς επιτέλεσε τη διακονία Του επί τρεισήμισι έτη και το επίσημο έργο Του διήρκεσε δυόμισι έτη. Κατά τη διάρκεια του πρώτου έτους, κατηγορήθηκε από τον Σατανά, συνάντησε εμπόδια από τον άνθρωπο και υποβλήθηκε στους ανθρώπινους πειρασμούς. Υπερνίκησε πολλούς πειρασμούς ταυτόχρονα με την επιτέλεση του έργου Του. Τους τελευταίους έξι μήνες, όταν ο Ιησούς επρόκειτο να σταυρωθεί σύντομα, από το στόμα του Πέτρου ακούστηκαν τα λόγια ότι ήταν ο Υιός του Θεού του ζώντος, ότι ήταν ο Χριστός. Μόνο τότε έγινε γνωστό σε όλους το έργο Του, και μόνο τότε αποκαλύφθηκε δημόσια η ταυτότητά Του. Κατόπιν τούτου, ο Ιησούς είπε στους μαθητές Του ότι έπρεπε να σταυρωθεί χάριν του ανθρώπου και ότι τρεις ημέρες αργότερα θα αναστηνόταν και πάλι. Ότι είχε έλθει να επιτελέσει το έργο της λύτρωσης, και ότι ήταν ο Σωτήρας. Μόνο τους τελευταίους έξι μήνες αποκάλυψε την ταυτότητά Του και το έργο που σκόπευε να επιτελέσει. Αυτή ήταν και η ώρα του Θεού, και το έργο έπρεπε να διεξαχθεί κατ’ αυτόν τον τρόπο. Τον καιρό εκείνο, μέρος του έργου του Ιησού συμφωνούσε με την Παλαιά Διαθήκη, καθώς και με τους νόμους του Μωυσή και τον λόγο του Ιεχωβά κατά την Εποχή του Νόμου. Ο Ιησούς τα χρησιμοποίησε όλα αυτά προκειμένου να επιτελέσει μέρος του έργου Του. Κήρυξε στους ανθρώπους και τους δίδαξε στις συναγωγές και χρησιμοποίησε τις προβλέψεις των προφητών στην Παλαιά Διαθήκη για να επιπλήξει τους Φαρισαίους που Τον εχθρεύονταν, και χρησιμοποίησε τις φράσεις των Γραφών για να αποκαλύψει την ανυπακοή τους και, κατ’ αυτόν τον τρόπο, να τους καταδικάσει. Διότι περιφρονούσαν ό,τι είχε κάνει ο Ιησούς. Ειδικότερα, μεγάλο μέρος του έργου του Ιησού δεν συμφωνούσε με τους νόμους των Γραφών και, επιπλέον, αυτό που δίδασκε ήταν ανώτερο από τα δικά τους λόγια και πολύ ανώτερο από αυτό που είχαν προαναγγείλει οι προφήτες στις Γραφές. Το έργο του Ιησού επιτελέστηκε μόνο χάριν της λύτρωσης του ανθρώπου και της σταύρωσης. Έτσι, δεν χρειαζόταν να λέει περισσότερα για να κατακτήσει κανέναν. Πολλά από όσα δίδαξε τον άνθρωπο τα άντλησε από τα λεγόμενα των Γραφών και, ακόμα κι αν το έργο Του δεν ξεπερνούσε τις Γραφές, Αυτός ήταν σε θέση να ολοκληρώσει το έργο της σταύρωσης. Δεν ήταν το έργο του λόγου ούτε το έργο χάριν της κατάκτησης της ανθρωπότητας, αλλά το έργο για τη λύτρωση της ανθρωπότητας. Έπαιξε τον ρόλο της θυσίας υπέρ αμαρτιών για την ανθρωπότητα και δεν ενήργησε ως πηγή του λόγου για την ανθρωπότητα. Δεν επιτέλεσε το έργο των Εθνών, το οποίο ήταν το έργο της κατάκτησης του ανθρώπου, αλλά επιτέλεσε το έργο της σταύρωσης, έργο που έγινε μεταξύ όσων πίστευαν ότι υπήρχε Θεός. Παρόλο που το έργο Του διεξήχθη επί τη βάση των Γραφών, και χρησιμοποίησε ό,τι προανήγγειλαν οι παλαιοί προφήτες για να καταδικάσει τους Φαρισαίους, αυτό αρκούσε για να ολοκληρωθεί το έργο της σταύρωσης. Εάν το σημερινό έργο εξακολουθούσε να διεξάγεται επί τη βάση των προβλέψεων των παλαιών προφητών στις Γραφές, τότε θα ήταν αδύνατη η κατάκτησή σας, γιατί η Παλαιά Διαθήκη δεν περιέχει καμία καταγραφή για την ανυπακοή και τις αμαρτίες του κινεζικού λαού, δεν υπάρχει ιστορικό των αμαρτιών σας. Επομένως, εάν το σημερινό έργο παρέμενε προσκολλημένο ακόμα στη Βίβλο, δεν θα λυγίζατε. Η Αγία Γραφή αποτελεί μόνο μια περιορισμένη καταγραφή της ιστορίας των Ισραηλιτών, σύμφωνα με την οποία είναι αδύνατο να διαπιστωθεί εάν είστε κακοί ή καλοί, ή να κριθείτε. Φανταστείτε να σας έκρινα σύμφωνα με την ιστορία των Ισραηλιτών — θα εξακολουθούσατε να Με ακολουθείτε όπως κάνετε σήμερα; Ξέρετε πόσο δύσκολοι είστε; Εάν δεν εκφραζόταν λόγος κατά τη διάρκεια αυτού του σταδίου, τότε θα ήταν αδύνατο να ολοκληρωθεί το έργο της κατάκτησης. Επειδή δεν έχω έρθει να καρφωθώ στον σταυρό, πρέπει να εκφράσω λόγο που δεν σχετίζεται με τη Βίβλο, προκειμένου να μπορέσετε να κατακτηθείτε. Το έργο που επιτέλεσε ο Ιησούς ήταν απλώς ένα στάδιο ανώτερο από την Παλαιά Διαθήκη. Χρησιμοποιήθηκε για να εγκαινιάσει μια εποχή, και να καθοδηγήσει αυτή την εποχή. Γιατί είπε: «Δεν ήλθα να καταστρέψω τον νόμο, αλλά να τον εκπληρώσω»; Ωστόσο, στο έργο Του υπήρχαν πολλά που διέφεραν από τους νόμους που εφαρμόζονταν και τις εντολές που ακολουθούσαν οι Ισραηλίτες της Παλαιάς Διαθήκης, διότι δεν ήλθε για να υπακούσει στον νόμο, αλλά να τον εκπληρώσει. Η διαδικασία της εκπλήρωσης περιλάμβανε πολλά πραγματικά στοιχεία: Το έργο Του ήταν πιο πρακτικό και αληθινό, και, επιπλέον, ήταν ζωντανό, και δεν αποτελούσε τυφλή προσήλωση στο δόγμα. Δεν τηρούσαν οι Ισραηλίτες το Σάββατο; Όταν ήλθε ο Ιησούς, δεν τήρησε το Σάββατο, γιατί είπε ότι ο Υιός του ανθρώπου ήταν ο Κύριος του Σαββάτου, και όταν έφτασε ο Κύριος του Σαββάτου, θα έπραττε κατά τη βούλησή Του. Είχε έλθει να εκπληρώσει τους νόμους της Παλαιάς Διαθήκης και να αλλάξει τους νόμους. Ό,τι επιτελείται σήμερα βασίζεται στο παρόν, αλλά εξακολουθεί να στηρίζεται επί τη βάση του έργου του Ιεχωβά στην Εποχή του Νόμου και δεν παραβιάζει αυτό το πεδίο. Να προσέχετε τι λέτε και να μην διαπράττετε μοιχεία, παραδείγματος χάριν — δεν συνιστούν νόμους της Παλαιάς Διαθήκης; Σήμερα, αυτό που απαιτείται από εσάς δεν περιορίζεται μόνο στις Δέκα Εντολές, αλλά συνίσταται από εντολές και νόμους μιας ανώτερης τάξης από εκείνους που προηγήθηκαν, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι ό,τι έχει προηγηθεί έχει καταργηθεί, επειδή κάθε στάδιο του έργου του Θεού διενεργείται επί τη βάση του σταδίου που προηγήθηκε. Όσο γι’ αυτό που εισήγαγε ο Ιεχωβά στο Ισραήλ, όπως το να απαιτεί από τους ανθρώπους να προσφέρουν θυσίες, να τιμούν τον πατέρα και τη μητέρα τους, να μη λατρεύουν είδωλα, να μην επιτίθενται και να μην καταριούνται τους άλλους, να μη μοιχεύουν, να μην καπνίζουν και να μην πίνουν, να μην τρέφονται με πράγματα νεκρά και να μην πίνουν αίμα: αυτά δεν αποτελούν τη βάση των πράξεών σας ακόμη και σήμερα; Επί τη βάση του παρελθόντος έχει διεξαχθεί το έργο μέχρι σήμερα. Παρόλο που οι νόμοι του παρελθόντος δεν αναφέρονται πλέον και έχουν δημιουργηθεί νέες απαιτήσεις από εσένα, αυτοί οι νόμοι απέχουν πολύ από το να καταργηθούν και, αντ’ αυτού, έχουν ανυψωθεί σε υψηλότερη θέση. Εάν ειπωθεί ότι έχουν καταργηθεί, σημαίνει ότι η προηγούμενη εποχή είναι ξεπερασμένη, ενώ υπάρχουν κάποιες εντολές που πρέπει να τιμάς για όλη την αιωνιότητα. Οι εντολές του παρελθόντος έχουν ήδη γίνει πράξη, έχουν ήδη εντυπωθεί στο είναι του ανθρώπου και δεν χρειάζεται να επαναληφθούν οι εντολές για την απαγόρευση του καπνίσματος, της κατανάλωσης αλκοόλ, και ούτω καθεξής. Επ’ αυτή τη βάση, οι νέες εντολές θεσπίζονται σύμφωνα με τις ανάγκες σας σήμερα, σύμφωνα με το ανάστημά σας και σύμφωνα με το σημερινό έργο. Η θέσπιση εντολών για τη νέα εποχή δεν σημαίνει την κατάργηση των εντολών της παλαιάς εποχής, αλλά την ανύψωσή τους επ’ αυτής της βάσης, για να καταστούν οι πράξεις του ανθρώπου πιο ολοκληρωμένες και να συνάδουν περισσότερο με την πραγματικότητα. Αν σήμερα έπρεπε μόνο να ακολουθήσετε τις εντολές και να συμμορφώνεστε με τους νόμους της Παλαιάς Διαθήκης, όπως έκαναν και οι Ισραηλίτες, και αν έπρεπε ακόμη να απομνημονεύσετε τους νόμους που θέσπισε ο Ιεχωβά, δεν θα υπήρχε καμία πιθανότητα να αλλάξετε. Αν έπρεπε μόνο να συμμορφώνεστε με αυτές τις λίγες περιορισμένες εντολές είτε να απομνημονεύετε αναρίθμητους νόμους, η παλιά φύση σας θα παρέμενε βαθιά ριζωμένη και δεν θα υπήρχε τρόπος να ξεριζωθεί. Έτσι, θα εκφυλιζόσαστε όλο και περισσότερο και κανείς σας δεν θα γινόταν υπάκουος. Τουτέστιν, μερικές απλές εντολές ή αμέτρητοι νόμοι αδυνατούν να σας βοηθήσουν να γνωρίσετε τις πράξεις του Ιεχωβά. Δεν είστε ίδιοι με τους Ισραηλίτες: Ακολουθώντας τους νόμους και απομνημονεύοντας τις εντολές, αυτοί μπόρεσαν να γίνουν μάρτυρες των πράξεων του Ιεχωβά και να προσφέρουν την αφοσίωσή τους σε Αυτόν και μόνο, εντούτοις, εσείς δεν μπορείτε να το πετύχετε αυτό και μερικές εντολές της εποχής της Παλαιάς Διαθήκης όχι μόνο δεν μπορούν να σας κάνουν να χαρίσετε την καρδιά σας ή να σας προστατέψουν, αλλά, αντιθέτως, θα σας κάνουν να επαναπαυτείτε και θα σας οδηγήσουν στον Άδη. Διότι το έργο Μου είναι το έργο της κατάκτησης και έχει στόχο την ανυπακοή και την παλιά φύση σας. Ο φιλεύσπλαχνος λόγος του Ιεχωβά και του Ιησού απέχουν πολύ από τον δριμύ λόγο της κρίσης σήμερα. Χωρίς αυτόν τον δριμύ λόγο, θα ήταν αδύνατο να κατακτηθείτε εσείς οι «επαΐοντες», οι οποίοι υπήρξατε ανυπάκουοι επί χιλιάδες έτη. Οι νόμοι της Παλαιάς Διαθήκης έχασαν τη δύναμή τους πάνω σας εδώ και πολύ καιρό και η σημερινή κρίση είναι πολύ πιο τρομερή από τους παλαιούς νόμους. Το πιο κατάλληλο για εσάς είναι η κρίση και όχι οι ασήμαντοι περιορισμοί των νόμων, γιατί δεν είστε η ανθρωπότητα στις απαρχές της, αλλά άνθρωποι που έχουν διαφθαρεί επί χιλιάδες έτη. Αυτό που πρέπει να επιτύχει ο άνθρωπος τώρα πρέπει να συμφωνεί με την αληθινή κατάσταση του ανθρώπου σήμερα, να συμφωνεί με το επίπεδο και το πραγματικό ανάστημα του ανθρώπου της σημερινής εποχής και δεν απαιτεί να ακολουθείς το δόγμα. Αυτό συμβαίνει, έτσι ώστε να επιτευχθούν αλλαγές στην παλιά σου φύση, και να μπορείς να παραμερίσεις τις αντιλήψεις σου. Πιστεύεις ότι οι εντολές είναι δόγμα; Είναι, όπως μπορεί να ειπωθεί, οι συνήθεις απαιτήσεις από τον άνθρωπο. Δεν είναι δόγμα που πρέπει να ακολουθείς. Η απαγόρευση του καπνίσματος, παραδείγματος χάριν — είναι αυτό άραγε δόγμα; Δεν είναι δόγμα! Απαιτείται από την κανονική ανθρώπινη φύση. Δεν είναι δόγμα, αλλά κανόνας για το σύνολο της ανθρωπότητας. Σήμερα, οι περίπου δώδεκα εντολές που έχουν θεσπιστεί επίσης δεν αποτελούν δόγμα, αλλά αυτό που απαιτείται για να επιτευχθεί η κανονική ανθρώπινη φύση. Οι άνθρωποι δεν κατείχαν ούτε γνώριζαν αυτά τα πράγματα στο παρελθόν και γι’ αυτό είναι υποχρεωμένοι να τα επιτύχουν σήμερα, όμως δεν θεωρούνται δόγμα. Οι νόμοι διαφέρουν από το δόγμα. Το δόγμα για το οποίο Εγώ μιλάω, αναφέρεται σε τελετές, τύπους ή τις αποκλίνουσες και λανθασμένες πρακτικές του ανθρώπου. Συνιστά κανόνες και κανονισμούς που δεν βοηθούν τον άνθρωπο, δεν φέρουν κανένα όφελος γι’ αυτόν και αποτελούν διαδικασίες άνευ σημασίας. Αυτή είναι η επιτομή του δόγματος, και ένα τέτοιο δόγμα πρέπει να απορριφθεί, γιατί δεν προσφέρει κανένα όφελος στον άνθρωπο. Ό,τι ωφελεί τον άνθρωπο είναι αυτό που πρέπει να γίνεται πράξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου